O blogu


Ahoj :-)

Toto leto (2016) sme sa s priateľom vybrali do Berlína. Keď som hľadala informácie o berlínskej MHD, hoteli a letenkách, poriadne som sa nahľadala, a väčšinu vecí som zistila na zahraničných stránkach
(či už nemeckých alebo českých).

Zatiaľ som nenatrafila na slovenskú stránku, ktorá by mi poskytla informácie prehľadne, jasne, a hlavne-všetky pokope. (Ak nejakú takú poznáte, určite hoďte do komentára.)

Preto som sa rozhodla založiť tento blog, a pomôcť tak (aj keď síce so ZATIAĽ nízkym počtom prechodených miest) ľuďom, ktorí majú podobný ,,problém". Dúfam, že ti moje články poskytnú užitočné informácie , a pomôžu s plánovaním tvojej cesty.

Tiež tu môžeš nájsť fotky z mojich dlhších alebo kratších výletov. <3

Vo februári 2017 sa chystáme do Edinburghu, môžeš sa tešiť na ďalší článok.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

MHD V EDINBURGHU

5 PLÁŽÍ - SARDÍNIA

MIESTO ZRODENIA HARRYHO POTTERA