KDE KUPOVAŤ LETENKY?

AZAIR

Ahoj, v tomto článku som sa ti rozhodla poradiť, cez aké stránky nájsť, a booknuť letenky.

Začala by som tým, kde ich nájsť. Byť na troch stránkach naraz a porovnávať nie je nič moc, a veľmi mi pomohlo, keď som na internete objavila stránku, ktorú by som ti chcela predstaviť.

Možno ju poznáš, volá sa - Azair.sk/com, ak nie, čítaj ďalej...

Podstata tejto stránky spočíva v tom, že ti vyhľadá najvýhodnejšie letenky, ktoré sú momentálne k dispozícii. Spolupracuje s mnohými leteckými spoločnosťami a "namieša" ti lety tak, aby ťa vyšli čo najmenej, alebo aby si čo najmenej prestupoval/a, atď...

Poďme si to ukázať. Stránka vyzerá takto


1.) Ako prvé máš možnosť vybrať si, či chceš jednosmernú, alebo spiatočnú letenku. Ďalej zadáš všetky letiská, z ktorých by si prijal/a odlet, a letisko, na ktoré chceš priletieť. (Alebo sa necháš prekvapiť, a necháš výber na náhodu - načítavanie potom trvá trošku dlhšie)

Potom zadávaš dátum odletu a príletu - ak napríklad hľadáš výhodné letenky na týždennú dovolenku počas leta, vyznač ako obdobie celý júl a august, nižšie do políčka "chcem zostať" zadaj 7 dní, a stránka ti vyhľadá najvýhodnejšie letenky na týždeň v období letných prázdnin.

Keď rozbalíš "pokročilé parametre vyhľadávania", zadávaš ešte presnejšie info, no nepotrebuješ to, ak sa nemusíš prispôsobiť iným letom, alebo si nechceš spraviť výlet počas prestupu medzi letmi.

Nižšie potom zadávaš počet osôb, prestupov, atď. 

2.) Dajme tomu, že chcem letieť v júni z Bratislavy do Londýna, a hľadám čo najlacnejšie letenky. Zadám požiadavky, a výsledok bude vyzerať asi takto.


Vyhodilo mi kopu možností, v akých termínoch môžem letieť. Printscreenla som ti prvých 5. Povedzme, že prvá, najlacnejšia, sa mi pozdáva najviac, vyhovuje mi čas odletu, a príletu, aj počet dní. Ako ale získam letenky? 

3.) Keď prvú možnosť rozbalím, ukáže sa mi niečo takéto


Všetko je polopatisticky označené, takže tu ani nemám čo vysvetľovať. Jednoducho - vyhovujúce letenky ponúka Ryanair, a ak si ich chceš kúpiť klikneš na "kúpiť let", a hodí ťa to rovno na ich stránku, kde môžeš zakúpiť letenky.

KONKRÉTNE SPOLOČNOSTI

1.) RYANAIR

Ako prvú spomeniem Ryanair.com - väčšinou najlacnejšie letenky do Európy a najväčší výber, pokiaľ plánuješ letieť z Bratislavy.

Ak chceš dané letenky kúpiť zaručene čo najlacnejšie, vždy objednávaj cez oficiálnu stránku. Nestačí len zadať do google "letenky do Talianska", pretože potom ti vybehnú rôzne iné stránky, ktoré si cenu navýšia.

Ryanair má pomerne prehľadnú stránku, na ktorej nájdeš aj aktuálne zľavy, klasicky, zadáš podmienky, vyhľadáš, a kúpiš.


     Aktuálne zľavy

2.)Wizzair

Wizzair je maďarská spoločnosť, preto ak si ochotný letieť z Budapešti, máš na výber viac destinácií, ako pri Ryanair z Bratislavy. 


Môžeš byť členom Discount club, ktorý je výhodný v prípade, že cestuješ letecky aspoň 2 krát za rok. Stojí 30 eur ročne a poskytuje lacnejšie, a veľakrát oveľa lacnejšie letenky, ako keď nie si členom. Má však aj viac výhod, môžeš sa pozrieť tu.


Tak, to sú moje informácie o letenkách pre teba, dúfam, že ti môj článok pomohol nájsť tie správne. :-)

Šťastnú cestu!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

MHD V EDINBURGHU

5 PLÁŽÍ - SARDÍNIA

MIESTO ZRODENIA HARRYHO POTTERA